skolan har börjat.

image44

Jaaa, nu är skolan i full gång.. känns både bra & dåligt.. bra för att ¨få rutin med allt, o sen äre ju bara 1 år kvar.. sen kan man göra vad man vill =) de dåliga är att så fort skolan börja, när man inte har tid och vara ute, då kommer de fina vädret. sucksucksuck.
började idag dan med att duscha o käka risifrutti ;D sen åkte jag te kga me annis o lollo :) handlade en mascara, rouge, en top och hårfärg =) så nu ska de färgas hår! sen har vi haft minnes fika hos farmor idag.. ett år av saknad efter farfar. Känns tomt på ngt vis. Låg och tänkte för ngn dag sen på alla gånger han ringde. Man hörde direkt vem det var när han sa "Hej på dig skruttfia, hur står det till idag?" de e de första jag tänker på konstigt nog.
Men han har de nog bra där han är nu=)
imorrn ska jag gå en heldag i skolan, sen ska jag färga håret, lollo hjälper mig ;) sen har freddus & jag månadsdag :-) 2 år och 4 månader ;) tiden går fort.. och snart fyller älskling 18 hela år!:) o sen åker mamma & pappa te kreta, så vi är själva i 2 hela veckor ;D my god va härligt

aja, nu ska jag kila

Puss hej / BC

Älskar F<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0