Längesen..

image14

Ja, de va ruggigt längesen jag skrev. Usch va dåligt av mig.. haha ;)
får väl berätta va som hänt den senaste tiden =)

har slutat jobba på järnverket har jag ;D lite synd faktiskt.. roliga arbetskamrater hade jag :) o dom sa att dom va jättenöjda me vårat arbete, så de känns bra:) hoppas jag får komma tbx nästa år dit, elr får jobba fem-skift=)
sen har jag grillat hos elin i helgen :) de va ja, elin, fredrik, lax, lina, jonas, anna, anna, anna, empa, satta, svenne, linus, angelica, jennifer o jonna:)) fredrik & jag hade kyckling o potatissallad;D o fredrik va nära på o elda upp ett träd ;P haha.. sen har jag varit på gelleråsen igår och kolla när anna karin körde roadracing:) faen va fränt de va och se :)) och de gick så jäkla snabbt.. i don't understand ;P ska troligtvis och kolla när hon tävlar den 26 :)

aaa, nu ser jag fram emot fint väder och förhoppningsvis en bra utlandsresa=)) (om vi hittar ngn bra vill säga)

well, I dont have so much more to say ;P

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0