Kakor :D

image8

Åh , nu e min älskepälske & handlar kakor åt mig : D jaaaag är så kaksugen så jag tror jag avlider ; ) tur att jag har en snäll & söt pojkvän som e sötig o handlar de åt mig i dessa situationer : ) .

Idag har ja gjort massa saker ; ) först va ja i skolan = ) hade först bild , dom blev inte sådär jättebra , men what the fuuck ; p de va roligt o måla ; D . sen hade vi franska : )) kollade på extra , o sen fick vi reda på betyg ; ) fick VG : D härliga tider ; ) . sen engelska , fick göra ett till nationellt prov , för o se om ja skulle få VG i slutbetyg , men de sket sig : S blir lite lessen , för de känns som våran engelska lärare bara går på nationella proven ; / . sen slutade ja : ) då åkte jag & solade solarium , i de fina vädret ; P men ja behöver lite hjälp på traven : ) efter solningen åkte ja hem , o kollade disneychanel ; ) o sen åkte ja o klippte mig ^^ blev inte som ja tänkt mig , men e rätt nöjd en då ; D sen spela ja fiol , o sen mys med älski , o nu väntar ja på mina cookies ; )

well , byebye / BC

Älskar goding <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0