Hemma igen :)

                   Borta bra, men hemma bäst.. så heter de , och jag tror faen de stämmer! Har haft otroligt kul i tyskland, men de känns himla underbart och vara hemma i lilla degerfors igen :)
I det här inlägget äre väl inte mer än rätt att jag ska berätta alla dumma saker jag har vart med om under dessa tre dagar i Deutchland ;)
Aja, resan börja me att vi blev upphämtade vi busshållsplatsen i samhället =) påvägen till götet hämtade vi upp massa folk.. va nästan en hel buss:P aja, kom fram te göteborg runt halv 6 och fick kliva på vid 6 :) de första jag & freddan gjorde va o leta upp hytten så vi kunde göra oss i ordning ;D när vi va klara fick vi springa omkring o 7000 år och leta efter mamma & dom eftersom vi skulle äta me dom ;P o såklart satt dom i baren ;P så vi satte oss vid dom o tog oss varsin drink, och började vänta på att alla enarmadebanditer skulle starta, så vi fick spela bort alla småpengar vi hade ;D sen så tyckte freddan o ja att alla andra va så sega så vi gick o käkade själva :) fredrik tog bakadpotatis & ja gulaschsoppa (om de nu stavas så :P ) sen drog vi te baren igen ;) o efter ngn timma skulle mamma, pappa, jimmy o sebban äta så vi hängde me o åt igen ;P denna ggn tog alla bakad potatis =)
sen shoppade vi lite i taxfreen o sen hamnade vi i baren igen;) o hamna inte i säng förrens halv 2 :) snacka om att vi va trötta när klockan ringde kvart i 8 nästa morron :P
på fredan (allså igår) så va vi i Kiel hela dan ;D först åkte vi till en jättestor affär som hette Citti som hade ALLT :D o verkligen allt :D dom flesta från båten hittades ju på sprit/öl avdelningen :) eftersom de e därför många åker dit :P för o köpa billig sprit o öl ;) så de gjorde ju såklart mor & far o dom oxå ;D jag o fredrik handla inte så mkt :P jag handlade en present te jessica som fyller 18 i juni :)) hoppas hon gillar den ;)
när vi va klara på Citti, så gick vi te en bensinmack o så ringde vi efter en taxi :) så åkte vi te terminalen och gick till stan , där de shoppades en hel del :) jag köpte en kjol och
top till skolavslutningen :) sen köpte jag en top te nästa helg ;) sen köpte ja lite presenter te lina som oxå fyller 18 snart ;D sen blidde de ett par nya skor oxå ;) ( o allt på mammas bekostnad;) ) hahahaha .. sen gick vi tbx te båten o sov en stund ;D sen blidde kvällen som de föregående :) fast på fredan köpte fredrik ett par jättesöta örhängen åt mig i taxfreen ;)
o idag har vi bara åkt hem =) o som sagt borta bra, men hemma bäst ;)

CYA
            Bea*

Älskar Freddan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0