Sjuk

        Jaha, så va man hemma & va sjuk ;/ har vart de i snart en vecka nu :/ så himla tråkigt äre.. och jobbigt oxå för den delen .. bara hostar & nyser hela tiden, o smittat älski & lax har jag oxå gjort :) haha, fast dom får skylla sig själva när dom varit hemma hos mig under den värsta smittperioden :P

Va iallafall i skolan idag och gjorde nationella provet. Gick väl sådär. tror nästan listeningtestet va mkt lättare än readingtestet. Hoppas iaf att det gått riktigt bra på båda, så jag får VG i engelska B =) fast muntligt fick ja ju VG, och de e väl i huvudsak de som man har mest användning för när man ska utomlands o söka jobb o sådär.:)

Sen har elin varit här en stund oxå ;D hon åkte hit o lämnade ngra lappar om en grej vi ska göra på svenskan :P Hoppas jag klarar o hitta på ngt bra , som fångar många lyssnare ;) hehe ..
sen kolla vi på resor oxå ;D hittade en resa te bulgarien i våran smak & prisklass =) men vi får vänta o se vad som dyker upp, eftersom vi troligtvis inte ska åka förrens i höst, när alla jobbat klart o har råd :)

sitter här & väntar gör ja oxå, på att freddus och laxiboy ska komma hem med mat =) dom ska laga mat åt sjuka mig ;> blir grillad kyckling o så får vi se om de blir potatissallad elr ris till (blire ris får väl jag stå för såsen;D) hahaah..

de va nog allt för idag

CYA

                      Bea*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0