Snart Tyskland ;D

      Jaop, åker te tyskland imorron ;D med älski, mamma, pappa, jimmy & sebastian :) får väl hoppas att de blir skoj.. hoppas inte sebastian (min kusin) e så jobbig som han brukar ;P då går ja o gömmer mig i hytten resten av resan :P haha ..
ska väl packa sen , har redan tage fram lite kläder som jag ska ha me mig, men inte allt =) får se vad som är tvättat o behöver packas ner ;) sen måste ja få hit älskis grejjer o min necessär :) den kan jag absolut inte åka utan! har allt viktigt i den ;D

är hemma & e sjuk idag med :( fast jag är mkt bättre.. hostan e borta, fast ja har lite ont i halsen.. men de går nog över förhoppningsvis :) vill ju inte va sjuk i tyskland , vore lite töligt ;(

annars händer de väl inte möe idag.. ska te farmor o äta ikväll :)) får se om freddus skulle me dit.. de lär märkas ;D

aja, de va allt

CYA

               Bea*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0