Dop

Hej.
Japp, idag blir det dop :) mitt kusinbarn Lucas döps idag i Degerfors kyrka, till Lucas Loke :)) han e så söt :D
har precis komme ur duschen, ska snart gå & göra mig i ordning, sätta på en tvätt, o sen joina freddus framför tvn ;D

igårså va anna här :) vi hyrde aldrig film, utan kollade iställe på askungen 3 på disneychannel, o moffade kycklingrullar & godis! :) Åh, jag älskar chilinötter ;) dom e så goda;D
sen kom fredriks lillasyster michaela o hennes kompis amanda hit o skulle sälja jultidningar, o visst de gjorde dom.. men dom satt o prata me oss en timme oxå, =) sen så kolla ja & anna på zack&cody :) så djävulens bra e de ;D sen satt vi vid datorn, och mojsigojsade ;P
sen vid halv 11-11 åkte anna hem ;P o fredrik kom inte förrens kl 2, och han hann och väcka mig 3 ggr .. 1 gång skicka han sms, en gång ringde han, och en gång när han kom indundrande kl 2 :P han är inte särskilt bra & smyga =)

men men, hare

P&K / BC

Älskar Fredrik <3

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0