Filmhyrning ;)

Yes, idag ska jag & Annis hyra en film ;D sen ska vi käka pirre oxå :) Elin va här en stund & hälsa på , men så kom aan o hämta henne, så åkte dom ut till Elin :))
skolan idag oxå, bild & fysik =) kom lite längre me min fina diktbok ;) hoppas öivind (bildlärarn) oxå blir nöjd ;D
han tyckte iallafall att de va en bra idé de ja hade kommit på ;D

saknar min älskis lite. Han är på väg till göteborg med laxen, burra, jennifer & jonna för o kolla på håkan hellström =) hoppas han har de bra ;) o köper me ngt te mig ;P nerrå! :) jag hoppas mest på att han får de trevligt, o att de går bra me hans ben :)

igår var freddan & jag barnvakt åt mina kusiner greta & felix :) de va jättekul.. vi va barnvakt för nicke (min farbror) skulle på föräldrarmöte i gretas klass=) o deras mamma är i frankrike ;)
vi kolla i alla fall på superhjältarna, o göta kanal 2, sen lekte dom med bionicle & med bilbana.. sen fick jag även läsa en saga om törnrosa:D o innan greta skulle gå o lägga sig, och jag & freddus skulle åka hem, sa hon "Ni va roliga barnvakter!" .. de lät så gulligt ;D kul att dom gillade att vi va där i allafall :) greta ska komma hit nån gång och bada i badkaret o sova här oxå :) o sen ska hon göra en gnuggis-tattuering oxå ;) haha

aja, så äre .. dop för Lucas (mitt kusinbarn) imorgon =) ska bli kul.. ska ha min nya klänning på mig då :)

hare / BC

Älskar min Fredrik Svanberg <3

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0