Helgen

Jaa, nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen :) i fredags var anna här, för freddan va i gbg och kollade på Håkan Hellström (vill oxå se!) med lax, burra, jennifer & jonna.. men eftersom han som går på kryckor, blev buttad & sparkat hela tiden gick han o laxen o åkte karuseller iställe ;P haha.. jag & anna vi käkade kycklingrullar, o kollade på film o myste =)) i lördags var vi först på dop jag & fredrik, sen så gick vi på förfest hos jennifer :) var roligt, sen åkte freddan in på statt & kollade på sahara hotnight (JAG VILL OXÅ SEEE!!!!) tillsammans med typ hela festen, så jag, elin, rasmus & lax åkte hem te mig o kolla på tv ;P o dom åkte väl vid halv 1.. sen fick ja vänta på freddan tills han kom vid 3.. o ja somna inte förrens vid 4 ;/ va jävligt trött igår kan jag säga, mådde inte heller ngt bra.. tror ja hade feber :/
igår var vi iallafall hos elin & rökte vatten pipa med lax, burra, jennifer, jonna, stoffe & carlsson :) var roligt =)

aja, så äre =)
hare bra / BC

Ge mig värme, sol & liseberg! ;D

Älskar min Freddis <3

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0