Körkort!

Japp , igår klarade min älskade Freddus körkortet ;) jag är så glaad för hans skull !:) han var verkligen värd det :) så gårdagen spenderade vi i hans audi & åkte runt o körde lite överallt ;) det var så skoj så :)) men de kändes endå märkligt & sitta bredvid freddan, utan att åka upp & ner i hans backe, där han övade på start i backar :))
idag har vi var i kristinehamn, freddis & jag :) sprang på maxi, för o kolla efter ett par stövlar jag kollat ut, men icke sa nicke, dom var slut i fröken åkessons storlek, så de får bli ett par andra, från ngn skoaffär iställe ;D fredrik köpte sig iallafall en wonderbaun ;) sen blidde de glass & korv :D sen for vi te karlskoga, för å handla på mekonomen, men de fredrik skulle ha, fanns inte inne , utan kmr på tisdag :) sedan for vi hem te family svanberg's house, och brände ngra nya skivor ;) sen åkte vi o hämtade laxen, och for i väg te mölle, där de blåste åtta helvete ;/ sedan skjussa vi hem laxiboy, och for te Gatuköken, som de idag heter, förrut hette de kronhallskiosken, och köpte glass, sen for vi te bowlinghallen för & se hur de gick för pappa o hans lag, och dom vann fick jag höra senare =) sen skjussa freddan hem mig, och han åkte hem och åt, och hämtade laxen.. och nu är alla mojsarna på hockey.. jag ville egentligen oxå me, men de känns onödigt och ta två bilar bara för min skull. men pratade nyss me fredrik, och de stod 1 - 0 te leksand.. I'm actually not surprised! ;)

aja, finns inte möe mer och säga, än GRATTIS ÄLSKLING TILL KÖRKORTET =)

Puss hej
/ BC

Älskar Fredrik <3

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0