Måndag

Ja, idag är det en vanlig tråkig måndag :P älskis har opererat sig och jag vart i skolan.. dagen har gått snabbt, och ja hade bara 2 lektioner - fysik & samhällskunskap. gick helt ok, o jag o min grupp på sha kom ju jättelångt ;D de e ja, lax, rasmus, pontus & örjan som e i samma grupp och vi har feminism ;) haha..
annars idag har jag lagat mat =) funderar på o baka muffins :) kanske gör de imorrn iställe ;P

helgen har varit rolig :) var på fest i lördags ;) o den va helt ok :) tyvärr gick vi hem lite för tidigt för o få en jätte stor fattning av de hela :P

ska vara barnvakt på torsdag oxå :) åt felix & greta=) ska bli skojigt

aja, ska ta hand om älski nu

Puss hej / BC

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0