Bara plugg hela tiden !

None

Dear diary..

Ja, det är bara en massa pluggande hela tiden ! Hade tillexempel biologiprov idag , genetik, genteknik och evolution , fick ett G+, och jag är faktiskt nöjd med de , för jag har inte hunnit plugga så himla mycket till de provet. Har imorn kemiprov , och ska försöka och hinna me och göra klart naturkunskapstentan oxå ! Satt iallafall på hålet innan biologiprovet och skrev min psykologiuppsats, och jag blev riktigt nöjd :) skrev om studenten. Man skulle skriva om en händelse när man väver in alla de fem sinnena , och jag tror jag fick till det. Och studenten var ett perfekt tema och skriva om. är iallafall 99,99% chans att jag får VG i biologi i slutbetyg :) kemin har jag oxå stor chans. Naturkunskapen sådär, men jag kanske läser den till jul och sen engelskan tror jag det blir ett VG me, hoppas på de iallafall :D bilden vettefaan , gör min sista betygsgranskande lektion på måndag kl nånting :P
nej, nu ska jag krypa ner i sängen och läsa de återstående 15 sidorna i kemin, och kanske börja om lite grann, sen blire film mys :)
Puss o kram..

Love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0