Kalas



Dear diary...

Tisdag idag , världens tråkigaste väder och skolarbete o göra ! Alltså en sugig dag , usch busch ! Det känns som en frisk fläkt och säga att jag ska gå på kalas :) Fredriks syster Madeleine fyller 23, så vi ska dit och fika och prata me fôlk ! Sen blire hem och plugga vidare på den förbannade kemin. Och kemiprovet i fredags gick ju inte heller som man hade tänkt sig, hur roligt är det på en skala ? Men jag klara mig ju iallafall och får faktiskt skylla på sjukdom, för jag mådde verkligen skit i fredags. Helgen har varit bra, men kort. På fredagen var jag hemma och var sjuk hela dan, och sen på kvällen åt vi mat hos mamma & pappa - oxfilé o klyftpotatis :) jättegott ! Sen på lördan var jag och farmor på show i valsverket för och kolla när mina kusiner felix och greta dansa och spela. Dock blev jag ledsen för att jag missade elin som spela saxofon. Varför säger hon inget för ? :P Elin, du får tala om nästa gång du ska spela så jag itne missar dig =) och i söndags hade jag ljusparty här. Dom som var här var; jag (såklart), mamma, min faster christina, farmor, elin b, jessica, ida, jenny, camilla, fredriks mamma och fredriks systrar madeleine och michaela. Sen var ju såklart ak här eftersom hon var konsult :) gick bra, får 835 kr och handla för och jag har nästan bestämt mig. en hel del ljus blir det iallafall, och dom som känner mig är inte förvånade. Ni ska bara veta hur snabbt de går när jag skriver nu. Är helt förundrad av mig själv fakriskt, haha. annars i veckan är det plugg, plugg, plugg, fiol och rep med BP som gäller. Längtar iallafall till nästa helg då kosan styrs mot Jönköping och annispannis. Jag har idéer kan jag lova ! ;)
nej, nu blir det snabba ryck.
Toodles !


Love...

Kommentarer
Postat av: EmNi

Jag hann inte se att du bjöd oss :(

2008-11-19 @ 09:27:55
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0