Kan inte sova ! :S



Dear diary...

Vet ni hur träligt det är och vara vaken 7 minuter i 1 på natten, är skittrött, har 2 pokerspelande grabbar och ett kemiprov kl 8 imorgonbitti? Vet ni det, så vet ni hur jag känner just nu,
är skittrött, så jag borde verkligen kunna sova, men det går inte ! Fredrik och Lax håller på o spelar poker, så tysta är dom ju inte direkt. Sen har Fredrik gjort att jag vänt på dygnet, och jag är totalt dö mörkrädd :( men jag tror grabbarna ska åka te kga och käka snart, så jag kanske får ro och sova snart. Hoppas det, för jag ska upp mellan 06.00-06.30 imorn, eftersom jag vill plugga en stund innan provet. Jag gör alltid så.
Idag har jag annars haft bild i 3 timmar, sen lunch, köttförsås och spaghetti, det har verkligen skolan lyckats med. Är alltid supergott ! :) annars hade Fredrik och jag tvättid, jätteskönt och få nytvättade kläder, I love it ! sen pluggade jag kemi och åt ost och skinkbaguett från bowlan. Har även kollat på en del film. 2 eller 3 pokémon-avsnitt, Shreks Jul och Pokemon 4-ever. Nån som fattat att jag gillar pokemon? hahaha
Imorgon så består dagen av kemiprov och kemilabb, osså slutar man ju kl 10.35, gött eller ? ;) då ska jag hem och duscha, sova och plugga engelska. Sen på kvällen blir det mat hos mamma och pappa - oxfilé, äre nå lyxigt ellör?! ;)
nej, nu äre dags och slå på en ny rulle och sova till, godnatt!

Love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0