Lördagkväll / eftermiddag ?



Dear diary ..

Här sitter jag trött och lite småsleten och gör inte alls mkt. Har nyss kollat på världens sötaste pokémonfilm, men så jävla sorglig ! Heroes-Lathios och Lathias , se den ! annars idag har jag varit på Valsverket och kollat när mina kusiner Felix och Greta har dansat och spelat fiol. Jätteroligt och se , och dom var jätteduktiga. Blev jättesugen på och spela och dansa själv. Faan, saknar och dansa ju. Inte klokt vad jag vill dansa. Men känns så fel och helt plötsligt hoppa in i grupp som redan kan. Men bara jag får sjunga är jag nöjd. Ikväll vettefaan vad som händer, några förslag ? Funderar på och åka upp till mamma, för hon är själv ikväll, pappa skulle på hockey i Karlstad med jobbet, och fredrik och lax ska ha filmkväll här och kolla på någon ( säkerligen ) dålig pokerfilm som jag inte alls är taggad att joina. Därför lutar det åt att åka upp till g-gatan och vara med mamma och elliott. Imorgon äre ljusparty på schemat, även bak och städ. Tror vi blir rätt många iallafall så det ska bli kul :) annars i helgen måste jag plugga engelska, för jag har prov på måndag :S

Endast 2 veckor kvar i skolan , och 3 veckor tills vi åker till Tallinn. Jag är ngt grymt taggad ! Tänk dig en helg helg med party, shopping och mys. Jag längtar så HÄR MYCKET. Ska bli riktigt kul och åka på kryssning. gillar sånna där små korta resor till typ tyskland, finland och åland, och den här gången styrs ju våran kos mot Estland där jag aldrig varit, så det ska bli ritkigt intressant. Hoppas på att finna ngra väl valda drycker och lite julklappar. Ja, snart är det jul igen. Typ 1 månad och 9 dagar, det är inte mycket. Tror ni jag har varit riktigt snäll så jag får några julklappar ? Det tror faan jag ;) hahahah. I år har jag inte riktigt kommit underfund med vad jag ska önska mig än, fick ju mycket av de jag önska mig när jag fyllde. Iår ska vi iallafall vara hos min kusin och hennes familj, ska bli roligt. Eller jag tror iallafall att vi ska vara där ;P haha. Koll ? No way ! sen har man nyår och se framemot och där verkar det styras upp upptåg allaredan ! fast egentligen har väl jag oxå ett ganska stort finger med i spelet. Hihi. Vet ni vad jag ska göra ? Nån dag ska jag  testa och skriva ett helt inlägg på engelska. Faan va kul :D
aja, nu ska jag duscha, för Fredrik tjatar om att han ska ha datorn.

Love..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0