Min dag idag !

None

Dear diary..

Tror ta mig faan det är min dag idag ! VG+ på engelska gramatikprovet, 76 rätt av 80 möjliga, I'm so damn good! Sen MVG på mitt psykologiprov om psykiska störningar, åh, de gjorde dagen fulländad :) har annars bestämt lite mer om redan down town Jönköping te Annis och faderuttan, Im looking forward THIS MUCH !! ;D har även handlat på lidl med mor och spelat fiol =) vettefasiken vad som händer denna afton, men det innefattar dusch och film när jag är tbx i lyan :) för den som undrar är jag på g-gatan och ska snart mysa med loppan (underförstått Elliott) :) han ska komma och sova hos mig på fredag, like like like !! sen blir det även kalas på fredag för kusseGreta, myspys de, fast Freddis jobbar, me dont like.
Känner att de här blogginlägget blev lite väl english oseriöst ;P men äre ngt så kommentera, please!

See ya !

Love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0