småsjuk..


Dear diary..

Nån mer än jag som håller på och bli sjuk ?! Jag blir inte förvånad om det är många som säger "Ja", för det går så jävla mkt skit nu, så man orkar bara itne. Och jag har inte ens tid och bli sjuk :/ hur bra låter det då ? nej, men ärligt så har jag inte tid. 4 prov, 1 hemtenta och 2 uppgifter tills nästa vecka, ska  vi byta ? Men snart är skolan över. Mina betyg sätts den 25 november, eftersom jag sökt högskola nu till våren. Fasiken vad skönt det ska bli och vara klar. Men jag kan ju säga lite små skamsen att jag har inte slete arslet av mig förrens nu på slutet ! haha , men eftersom det har gått så bra måste jag vara en naturbegåvning. Idag hade jag iallafall kemiprov på organiskkemi + lite annat, vettefaan hur det gick, både bra och dåligt känns de, och eftersom jag inte mått särskilt bra idag heller så var jag helt ur form. Åkte hem efter provet, gjorde varm oboy och kröp ner i sängen och kollade på en pokémonfilm :) sen sov jag ett antal timmar och vaknade av att Fredrik,  som sovit i soffan i natt pga att vi har ett berg av ren tvätt i hans del av sängen ( som borde vikas snart ) , kommer in till sovrummet och tänder lyset och frågar vart hans mobil är ! Hur schysst är det på en skala ?
somnade iallafall om tills Fredrik kom in igen och sa att Lax var påväg hit och att dom skulle äta pizza. Gissa vem som skrek att hon skulle ha en halva ? Jo, rätt gissat - jag. För det var så att igår var jag jättesugen på pizza men då ville inte herr Svanberg äta pizza , men idag ville han och då går det jättebra ! Hur var det nu med jämlikhet och omtanke ? sen vid fyra dök jack in här oxå , som dom tre satt i vardagsrummet och sysslade med det vanliga , underförstått poker ! Vem i våran umgängeskrets är surprisade ? sen vid halv 7 drog Freddan och jag upp till mamma och pappa där vi skulle äta oxfilé och potatisklyftor. Hur gott som helst ! medan vi åt kollade vi på Charles 60 år ( charles är englands kronprins charles , och han fyller 60 idag trorja ) , var en dokumentär om hans liv. Lite intressant faktiskt, och jag blir fortfarande ledsen för att Diana är död. Hon måste verkligen varit världens finaste kunglighet ! Hon är grymt vacker :) minns när vi var i London 95 ( då levde hon fortfarande ), då köpte jag ett kort med henne på och jag tror jag har kvar det ( nånstans ) än. Och så var vi då i samma sväng på Madame Tussauds, och hennes vaxdocka är så fin !
Nu på tal om ngt annat , tänk va mycket olika grejer man skriver om i sin blogg. Man liksom kommer på massa olika saker medan man skriver. Men det är väl det som är det roliga. Och jag älskar att skriva , så en blogg är perfekt för mig ! fast ännu bättre hade det varit om det hade varit en talande blogg , för då hade mitt riktiga jag framträtt ännu tydligare, då jag fått hört många gånger att jag är en bra talare ;)
Imorgon ska jag iväg till valsverket med min farmor och kolla på när mina kusiner greta och felix dansar respektive spelar fiol =) och för den som är intresserad så ska faktiskt JAG spela fiol på musikskolans Julshow iår. Det var inte igår jag spelade upp kan jag lova, så det ska bli riktigt kul. Måste spela med BP nån dag oxå, faan saknar ju o stå där nere i källautrymmet och frysa och sjunga falskt. Nej, nu ska jag luta mig tillbaka och glo på ännu en pokemonfilm :)
hare göttt!

Love...

Kommentarer
Postat av: EmNi*

Vi ska nog spela på måndag tror jag för då kunde ju Elin B :P.

2008-11-15 @ 13:34:12
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0