Snöar..



Dear diary..

Ja, dra på trisser , det snöar i degerfors! Och vet ni vem som fick gå i det här "mysiga" vädret ? Jo, jag ! För att Fredrik låg hemma och snarka i soffan. Hygglo säger jag bara. Hade annars engelska nationella - listening idag. Tror det gick bra, kändes faktiskt inte så svårt, så jag är nöjd om jag klarar de :) imorrn äre psykologidisskution och biologiprov, på fredag äre kemiprov och inlämning av hemtentan på naturkunskapen, och jag fick höra att den var riktigt stor, så hela min morgondag kommer gå åt att plugga. Har faktiskt varit duktig redan idag och plugga biologi, och jag började med kemin redan igår, duktiga jag ! men jag känner faktiskt lite småpanik över det här faktiskt. Men det är snart över så jag får väl se det positiva i det. Har 3 inlämningar (inte alls så stora) och ett engelskaprov nästa vecka, sen äre sluut :D
nej, nu orkar jag inte skriva mer =)
Pussssssss

Love...

Kommentarer
Postat av: sussie

jaa, eller om du är i ka får du gärna komma hit, bor j så nära bussen nu !

Mitt är 0737700683-.. ditt ?

Kram

2008-11-20 @ 08:25:54
URL: http://mammasussie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0