Tankar



Dear diary..

ja, nu är det en massa tankar som snurrar i huvudet. Det första är ju iallafall att jag är hungrig, men Freddis och jag ska åka till kga och käka med mor på bowlan, gott. Har även funderat på om jag kommer in på högskolan nu. Fredrik tror det, men jag tror fan inte de! Men vad ska jag göra om jag kommer in då? Tänk om jag kommer in i Uppsala eller Västerås och måste lämna allt det här? Och vad händer om fredrik inte vill följa med, utan att jag ska flytta alldeles själv? Usch, läskiga tankar! Fast om jag flyttar kommer jag ju komma hem varannan helg, för hur ska jag kunna klara mig utan Freddesnutt och Basic Park? Ja, kolla iallafall på lägenheter i Uppsala. Fy faan vad dyrt det var. Hitta 2or för 8500:- medan 1orna kosta 5000:- i månaden allså, lika mycket som Fredrik och jag köpte våran lägenhet här, och vi har en 2a, kostar det och hyra en 1a i Uppsala. Men flyttar Fredrik med och har jobb, så går det nog bra med ekonomin. På sätt och vis så tycker jag det är lite spännande ifall vi måste flytta också, för det är så himla roligt och kolla efter nya lägenheter o så :) hittar väl en del i intresse, men måste ju faktiskt veta vart jag kommer in först, men inga fel och vara förberedd. Vem vet, jag kanske inte kommer in i Uppsala utan i Jönköping, Västerås, Eskilstuna eller Skövde. Även Karlstad och Örebro finns ju faktiskt i mina ansökningar.

Nej, nu ska jag kolla på Las Vegas =)

Love..

Kommentarer
Postat av: elin

Lycka till! :D jag hoppas på örebro eller karlstad! bara så du vet! :P

2008-11-08 @ 10:11:08
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0