Trött



Dear diary...

Är otroligt trött, så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Försov mig och missade engelskan idag, not good BC, men det var jävligt skönt och sova kan jag tala om för er! Kollade på disneyfilmen Tinkerbell, helt underbar bra. Handlade om när tingeling blev en älva och lite sånt där, alltså innan hon träffade Peter pan. Helt sööt var den! :) Igår var det först tandläkarbesök. Fina tänder fick jag höra, dock tandsten, men det har ju nästan alla, eller hur? Inga hål och inga hål påväg. Dom var lite oroliga över mina visdomständer, men det skulle jag få komma på kontroll om , om typ 2 år eller nått. Lite träligt och få betala då tkr jag. Sen var jag i skolan, först kemi, hade teorilektion och gick igenom vad som kommer på provet, sen biologi och samma sak där, gick igenom lite teori och sen berättade caisa vad som kommer på provet. Alltså jag har skitmkt och göra nu, vettefaan vad jag ska ta mig till! men idag ska jag sätta mig med en psykologiuppgift och läsa kemi. Iallafall efter skolan så var jag hemma en stund och slumrade lite, väldigt skönt. Har varit så extremt trött nu på sista tiden. Tror det har med all stress med skolan och göra. Men den 25e november, då ska jag bara njuuuta, för då är allt över! Fast kommer fortsätta att gå på psykologi, matte, kemi och bildlektionerna , eller ja, ibland iallafall. Sen vid 7 igår var jag på ljusparty hos Lollo, var himla trevligt med gott fika :D hon är ju konsult nu, så jag ska boka in en visning med henne till våren, eftersom jag redan bokat in en med AK till på söndag. Och iallafall när jag kom hem från Lollo igår så slängde jag ihop en kladdkaka som dock inte blev så kladdig, men god. Så jag kan iallafall bjuda på en sån kaka på söndag till mina PartyLite gäster :) annars idag ska jag spela fiol. Hade velat åka till K-hamn och titta på när EmmaFemma har dansuppvisning, men jag har inte skjuts, så jag får försöka och ta mig in och kolla när musikalen är istället. sen ska jag upp till mamma och pappa efter fiolen och gosa med världens sötaste lott :D aja, nu orkar jag inte skriva nått mer.

Love...

Kommentarer
Postat av: anna

haha okej, :P han var säkert kär i oss alla ;D

nja inte så mkt, har nyss kommit hem från en lång dag i skolan :P själv? :)

2008-11-12 @ 16:45:55
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: anna

hehe ja ;)

nja inte just nu har det varit å speciellt mycket, men de kommande veckorna är det massa prov och inlämningar och massa skit, så det är snart dags att börja råplugga :P själv då? Puss

2008-11-13 @ 15:15:02
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: natta

party :)

2008-11-13 @ 21:28:44
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0