Måndag



Dear diary...


Måndag idag, endast engelska prov. Hoppas det gick bra ! :) sov en stund när jag kom hem, lyssnade på musik och kollade på Pokémon. Sen vid 16.45 hämtade jag upp Jessi, så drog vi te valla på ett träningspass. Åh, så skönt =) dock kändes det i kroppen att det var inställt förra ggn, var helt ur form ! Jag tror säkert många i min närhet tkr det är jättekonstigt att jag har börjat träna det och gillar det dessutom, för förut har träning för mig varit ngt påtvingat på idrottslektionerna som bara är jobbigt. Antagligen har jag inte funnit rätt träningsform förrens nu. För aerobic + kondition & styrka är helt perfekt för mig, för aerobic är typ lite dansaktigt, och jag har varit dansare i många år. aerobic är jobbigt, men extremt kul =) och vi har riktigt bra ledare oxå, det gör mkt :) efter aerobicen så umgicks jag lite med min plutt, sen åkte han och jobba , så då vart jag hungrig , så det vart och terra mor och far om pizza, och det blev det ju såklart , därför stannar jag här över natten , för att dom skulle slippa köra en extra ggn då dom varit så snälla o bjussa på pirre .. eller ja en kebabrulle ! Otroligt gott .. käkade den i sängen och kollade på rasten. sen hamnade jag här , och nu ska jag lägga mig igen och försöka sova , sätter la på en film o slocknar dirr.


Älskar skruttSvanberg <3

Love...


Kommentarer
Postat av: EmNi

hihi pokemón :)

2008-11-19 @ 09:26:49
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0