alltid i sista minuten..

None

Dear diary...

Precis som vanligt är jag ute i sista minuten med pluggandet! Jag förstår mig inte på mig själv. Jag lovade dyrt och heligt att jag skulle plugga mer om jag var tvungen och plugga komvux, men neh, de gör jag inte. Det är precis som förut, plugga dan innan som en tok. What's wrong with me people ? Har ju liksom redovisning på naturkunskapen imorrn, och inte börjat en kolla på de! Isch, dålig stil BC! Men jag måste endå få cred för att jag i god tid började me psykologin som är imorn oxå! :) men jag kommer ändå vara dönervös, men jennifer trodde jag skulle fixa det där, och vissa saker sitter gör bra, det är behandlingarna som är lite svåra. Men jag ska iallafall inte bli varken psykolog eller psykisk störd. Och jag tror inte jag har några möjliga tecken på det heller. Jag kan skilja på rätt och fel, ljuger nästan aldrig (men bara nästan ;P), för ljuger gör alla, även friska människor, jag kan visa empati för andra människor, lider av otroligt dåligt samvete, jag känner mig inte speciellt deprimerad och inte heller lider jag va hallucinationer eller vanföreställningar, och i min barndom fick jag stimulans och omsorg, så jag är nog långt ifrån psykiskt sjuk. Men man ska veta att många gånger är inte den psykiskt störda personen som är orsaken till att den är som den är, utan det kan spela roll på många faktorer.

Aja, till något annat. Torsdag 23 oktober 2008, Fredrik och jag har varit tillsammans i 3 och ett halvt år, vi har tvättid idag o missa våran dubbla tvättid den 17 okt, för att en viss herr Svanberg skulle vara vrång och inte kollla på listan ;) surt sa räven! Säger jag med, då vi har ett ton tvätt o tvätta! Och inte tid har jag heller då berget av skolarbete bara växer och växer.. Har liksom 3 prov och en redovisning efter lovet, som är här snart, så ni kan ju tänka vad jag ska göra under mitt höstlov. Fast en dag hoppas jag det blir g-vik ;) och lite myspys med nära och kära oxå =) och en nykter halloween fest, you think I can handle it? Osså kommer världens bästa Annis hem oxå! :D

aja, tvättstugan nästa!

Älskar min Fredrik ♥



Love..

Kommentarer
Postat av: anna

haha jadå ;) ge mig bara adressen så ska du få ett vackert kort:D

2008-10-23 @ 15:26:54
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0