Borde sova..

None

Dear diary...

Borde sova .. ja, de borde jag. Är trött och ska upp tidigt, varför sover jag då inte ? Nej, jag vet egentligen inte. Måste väl kolla så att de inte blir för många i lägenheten nu när jag ska sova :) fredrik och ngra fler ska ha typ poker lan, och jag ska sova. Kul att folk är så tråkiga och inte vill typ spela monopol eller finns i sjön istället, äger helt mer ;D

nervig för provet och redovisningen imorn :S shiet, hur ska det här go? Please, pray for me! :)

Love..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det äger helt klart mer! :D

2008-10-24 @ 21:47:14
Postat av: Bea

Svar till elin:

Jamen precis, varför inte spela finns i sjön i stället för poker? ;) so much funnier!

2008-10-24 @ 21:58:57
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0