FN-dagen

None

Dear diary..

FN-dagen idag :) förenta nationernas dag.. smakar lite på ordet, vet inte om det stämmer, men det är en högtid i ur och skur :) vi ska framställa världen som förenta nationer, så är det bara! sitter och har bild i skolan, 1 & ½ timme till psykologiprovet, shiet, I'm not gonna make it! :S Allafall så har jag en del minnen från FN-dags firandet från strömtorp. allså från mina 7 tidigaste skolår, och jag kmr ihåg att vi alltid samlade i gympahallen och sjöng och hade oss. Vi sjöng tex "Vi sätter oss i ringen, och tar varann i hand.." Och jag tror tom jag sjöng med på den tiden ;D sången och musiken har alltid varit en del av mig, mer eller mindre falskt ;) Idag har dom ngt firande i cafeterian, dock ska jag inte dit eftersom jag har bild, sen måste jag äta, plugga och sen ha prov. Senare idag ska jag hem till mor & far, ska få någon ljusgrej som mamma fixat åt mig. Hon är allt bra snäll mamma Nettan! :D ibland iaf ;P ... Sen ska jag oxå slå in deras doppresent till Theodore som döps i morgon i missionskyrkan i åtorp :) vilket värlsbäst band repar där då ? ;) 3 gissningar får ni!? Har ni fel så är ni dåliga :P nejdå, men vid det här laget borde ni veta :) aja, ska te kyrkan idag med, dock degerfors kyrka denna gång, för min kusindotter sjunger.

Nej, nu ska jag fortsätta med målningen

Love..

Kommentarer
Postat av: Emmsan

Ja den handlar om ett barn som blir utbytt mot en trollunge :).

2008-10-24 @ 17:57:53
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0