ICKE BRAA !!

None

Dear diary...

Nej , den här dagen har inte varit bra för min diet ! Usch , massa kakor och gott på dopet , korvkiosksmat hos mamma & pappa , osså wickan nu på kvälla ! Isch , bad bad bad ! Men trevligt har det däremot varit må jag säga :) dopet var jättefint , dock sov Theo (huvudpersonen , allså dopbarnet elr vad man säger) sov under hela dopakten , tom när han fick vatten på huvud , how he makes it ? Kände mig iaf verkligen hemmastadd i kyrkan , eftersom jag själv stått där många många gånger och sjungit :) fikat efter åt var hemskt gott , så jag kunde inte låta bli , en dag kan man väl iaf få unna sig ? har inte druckit dricka eller ätit godis på hela veckan , proud ? HELL YEAH ! mys och mat hos mor & far med simpsons och family guy på televisionen gjorde ju dagen fulländad . Sen ville min söte och käre pojkvän gå ut , och tkte jag skulle följa med o titta på FHM brudar (FHM är en tidning i stil med slitz) , dock inte övertaggande i min smak , men gratis inträde , en snäll pojkvän som bjöd på gott o dricka och en snäll pappa som körde in oss fick mig att följa med .. dock tyckte jag inte om dom där brudarna , inget speciellt med mina ögon , men som någon klok kvinna sa ; "Den som trodde vägen till mannens hjärta gick via magen siktade lite för högt" , så jag vet hur många av de manliga könet tänker (inget ont ord om män , dom är som dom är , det går inte och leva med dom , men inte utan dom heller, och I love my man <3 ) alla fall så har vi ngt gemensamt dom där girlsen och jag , men det är en historia som inte ska förtäras här ;) hahahha

aja, nu äre sänga som gäller !

Love ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0