I'm back...



Dear diary..

Nu är jag tillbaka från ett riktigt mysigt FN-dags firande i församlingshemmet här i degerfors :) det var körerna som sjöng, och dom var riktigt duktiga! Tkr dom små är så söta! Vill oxå vara liten och gullig!! :) fick mina jultidningar oxå, en bok med julberättelser och en del julkort, juletiketter och julklistermärken , oh, jag längtar till jul så mkt, jag fattert inte! Men iaf bara 2 månader kvar idag :D

Imorgon blir det dop för mitt kusinbarn Theodore, i missionskyrkan som jag tror snart jag tjatat öron av er om, men det är så mysigt med dop. Jag är inte troende på något vis, men jag gillar dom kristna traditionerna, för de innefattar oftast att jag får något , tex på jul får jag julklappar och påsk får jag påskägg =)

iallafall så är det efterlängtade lovet här :) hade psykologiprov idag som jag tror gick bra :) tror och hoppas att jag fick till rätt psykisk störning, och våran lärare jennifer sa att det såg bra ut, och då kändes det bra och jag kunde lugnt traska hem till g-gatan ;D där käkade jag och pappa korv, sen slog jag in paket ihop med elliott, satt lite vid datorn osså kollade jag på mjölktandsmössen :) redigt bra, jämfört med de kassa barnprogrammen som finns idag, eller vad säger ni elin, emma o erika ? ;) ni vet ju min  åsikt om de! haha, iaf så är jag hemma nu och ska nog faktiskt gå och lägga mig snart, är himla trött eftersom en viss svanberg väckte mig kl 03.00 när han gick o la sig efter att ha spela poker med laxen o jacki :)


neh, nu blire Pokémon 3 ;)


Love...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0