Promenix!



Ja, nu var det längesen man skrev här. Sorry, har hängt mkt på bdb, så är ni intresserade kolla där! :) har varit i skolan idag, räknade på matten, skrev prov på kemin (som jag hoppas gick riktigt bra!) o kollade på film på biologin. Alltså har det varit en riktigt behaglig dag i skolan. Jag måste säga att jag gillar att gå i skolan! Komvux var rätt grej för mig. Känner mig riktigt redo för högskolan nu! :) Får hoppas att jag kmr in, annars ännu ett halvår på komvux. Dock en kurs i kga - Engelska B. Så alltså kmr jag inte in blir det; Engelska B (i karlskoga), Svenska A (validering ? det är att jag slipper göra om hela a-kursen för å få MVG, eftersom jag fick mvg i B-kursen), Matte B (ångrar att det inte blev den här terminen), biologi B, religion B (ej läst förrut) o psykologi B (ej läst förrut). det kan bli trivsamt det med! =)

ikväll blire en promenad med jessica :) trivsamt, trivsamt! Och har jag tur får jag börja på aerobic nästa vecka. NU  ska extrakilona bort så jag kmr i mina jeans igen! ;)

aja, time to rune

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0