Söndag; Bio & Rep



Dear diary...

Japp, söndag kväll, ska snart krypa till kojs i mina varma säng på g-gatan ! Hade först inte tänkt och sova här , men jag orkade itne gå hem , så de blir o slagga över här tills imorn , darl jobbar ju ändå natt o så , så att .. Dagen har bestått av ett biobesök i Öret på High School Musical 3 med Alexandra och Micka , helt okej film , helt okej musik , helt snygg Zac Efron ;) nej , men filmer var faktiskt bra , bara det att den är så förutsägbar , men det är disney i ett nötskal ! Det ska vara lyckliga slut , men vänta bara tills jag kommer till Hollywood , då kmr de bli ändringar i historien . Jag ska tex göra om HSM och göra så att Sharpay får Troy istället för Gabriella bara för att få se hur historien skulle utveckla sig , för vad skulle disney vara utan sina lyckliga slut ? Vad hade hänt om itne Simba återvänt till Lejonklippan i första Lejonkungen ? Hade scar varit ledare då ? Och vad hade hänt om inte Simba mött Timon & Pumbaa ? Vad hade hänt om inte Ariel räddat Eric i Den Lilla sjöjungfrun , eller vad hade hänt om Shere-Kaan eller Kaah hade ätit upp Mowglii i Djungelboken ? Det finns många "vad hade hänt" , och det skulle vara roligt och se hur det hade blivit om man inte hade de där lyckliga slutet .. Sure , jag älskar disney för deras lyckliga slut och deras charm & sensmoral , även humorn är älskat , men endå.. All the storys doesn't have a happy ending .. face it now or realize it when it's to late !

annars hare varit rep i åtorp idag :) ska göra om lite på skivan , men även spela in insects destory , my favourite !! :D

neh , nu blire sänga o lite mys med en film !

Love ...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hoppas du haft en bra kväll!

2008-10-26 @ 23:13:45
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0