Aloone.



Ja, sitter här själv nere på labb. Typ ingen här förrutom jag. Kul eller ? Nej, är helt enkelt för tyst och lugnt för o vara i en skola.. Men jag får skylla mig själv att jag sitter kvar, medan alla andra är hemma o pluggar kemi istället. Men jag vet att jag får inget gjort om jag sitter nån annanstans än i skolan. Jag är för lat för de :p haha.
Ska som sagt ha kemiprov kl 12.15, och vem kmr va nervös? Jo, JAG. jag bli alltid så nervös när jag ha prov. Vet inte varför :S men jag tror jag kan det här kapitlet ganska bra :) det är skönt och tänka !! :D

aja, bubbs och min månadsdag idag :) 3 år & 5 månader <3 Tänk när det är 5 år o 3 månader ;p hahahahah

aja, vi höres !!


Älskar dig hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0