Bambi



Låg och kollade på Bambi igår. Va säkert 10 år sen sist! Åh, den är ju så bra. Alla disneyfilmer är SÅ BRA! Men Bambi är en av de mest sorgliga disneyfilmerna nånsin. Jag vet inte hur mycket jag grät igår, när dom sköt Bambis mamma. Usch usch, och jag är väl medveten om att det är så jakten går till på riktigt också. Jag kan bara tänka mig hur många Bambi-mammor dom skjuter varje år, och hur många Bambisar som måste klara sig själva.
Blir helt lessen bara jag tänker på det. Usch o fy, hemska jakt!
Men det finns ju mycket roliga händelser i Bambi också. Tex så blir ju bambi, stampe och blomma kära. Det är mysigt! :) Får se om det blir någon annan disney film under dagen. Jag har liksom kommit in i nån disney mani-period. Pocahontas i fredags, bambi igår och imorse Askungen 3 - det magiska trollspöt. Jag bara älskar disneyfilmer! There is no better than that!

aja, skriver kanske senare.

Toodles!

Älskar Fredrik ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

djungelboken är bra :)

2008-09-15 @ 20:33:12
Postat av: Bea

Till svar: Djungelboken är riktigt bra :)

2008-09-15 @ 23:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0