Hungrig, så in i norden!

None

Jaa, så jävlans hungrig är jag. Har levt på ett äpple och 2 små-päron den här dagen. Alldeles för lite. Jag hade ju faktiskt tänkt och gå o äta i matsalen idag, men glömde såklart plånboken :( så ingen mat fick jag heller.. och fredrik hade inte tid o komma te dfs och luncha me mig heller.. fy bubblan va dum världen är idag! Jag som är så liten och hungrig! ^^  Men det är kanske meningen att jag ska sluta äta och bara dö av svält, vad vet jag vad ödet har tänkt ut åt mig.
Sitter iallafall på labb och ska ha biologi om 1 timme och 20 min, men eftersom jag inte kan få nån mat, så bloggar jag om hur hungrid jag är istället.

Har en annan lite rolig sak och berätta för er :) jag ska börja skriva reseblogg :D det tycker jag ska bli skoj. I den ska jag skriva om alla resor jag varit på, o som finns i mitt minne, kan tex inte berätta om min Danmarksresa i Ålborg när jag var 3. Då var vi på resa med mammas jobb. de enda jag kan berätta om den är att jag satt precis som alla andra barn o lekte i sandlådan nedanför en restaurang där alla barnens föräldrar satt o åt och drack vad dom kände för. Och helt plötsligt så kmr Christian (son till mammas jobbarkompis) kommer upp och säger att jag är försvunnen! Men jag var ju itne försvunnen :P Jag var ju bara och tittade på kamelerna som jag hade tjajat om hela dagen :) vad dumma dom va som blev oroliga ;P aja, iaf så hittade dom mig som sagt hos kamelerna, för annars hade jag nog inte suttit och skrivit de här blogginlägget.
Iaf i min reseblogg kmr de stå om alla trevliga resor jag varit på, och de som kanske kommas skall ;D detta kommer dokumenteras med så mkt bilder jag kan få tag i. Även sånna från resor som var från tidernas begynnelse (allså mina första resor!) Jag hoppas att ni kikar in där och kommenterar och har er ;) och jag kmr såklart förtsätta och blogga om vardagslivet här i den här bloggen :)

Puss och kram från Hungriga Bea

Älskar Freddas<3

Det finns andra som behöver medlidande oxå !

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Men Bea det är gratis i matsalen om du är under 20 år ^^

2008-09-18 @ 17:31:46
Postat av: Bea

Svar till AnnaKarin:

Äre?:O te mig sa nån att vi oxå skulle betala, men då ska jag faan äta gratis där from nu! Tack Annakarin för att du meddela mig så jag slapp betala:)

2008-09-18 @ 19:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0