Hurtiga

None

Ja, gud va hurtiga mor och jag har varit :D vandrade i Sveafallen idag för ett skolarbete, och jag älskade det! Nu blir det fler vandringsdagar där =) fast vi gick dock bara halva grytbiten, för vi hann inte mer.. var ute i typ 40-45 min, så härligt!
Så nu ska jag fortsätta och vara hurtig, o försöka o få mor och bli hurtig oxå. Fast hon skulle faktiskt iväg och spela bowling nu, och det är ju också hurtigt.

Skoldagen har varit lugn idag, bild 3 timmar, och jag blev klar med mitt bildprojekt, och redan ett nytt på gång, faen va kreativ jag är! haha. hade sen labb på biologin, och vi slapp labbrapport, faan så härligt.
imorrn ska vi på exkursion med naturkunskapen, ska ta jordprover. inge skoj, men missar kemin.. den är så tråkig nu, kan ju typ allt! prov nästa fredag, hoppas de går bra. Jag kan ju säkert hälften redan så.

helgen ser ut att bli relativt lugn, ingen partyhelg iaf. Ska ha en av mina mer sällan skådade vita helger. Känner mig inte taggat o parta. Tar igen det nån annan helg framöver.

aja, 26 dagar kvar till 19 !!

på återseende!

KYSS


Beatrice ♥ Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0