Kemiprover avklarat!



Ja, nu va kemiprovet och första provet på Komvux avklarat :D härligt. Och jag tror det gick bra :) var massa kemiska beteckningar och grundämnen och grejer, och det är jag bäst på:) så vi hoppas på MVG, men VG blir oxå bra =) G me iofs, men helst högre :) annars idag ska jag övningsköra med min morbror Jimmy =) det ska bli roligt, och jimmy är bra o köra med.
Annars ska jag börja på mitt psykologiarbete och räkna lite matte.
Imorgon trodde jag att jag var ledig eftersom de va skoljoggen, men helen sa att vi skulle ha matte iaf, och för min del så är det bara positivit eftersom jag har matteprov på fredag, så det är skönt och ha en extra mattelektion då :) sen efter matten ska jag och elin in till kga och handla inflyttningspresent till anna & kalle eftersom vi ska hem till dom på inflyttningsfest på lördag. Fredrik ska troligtvis inte me för han drar kanske te gbg med laxen. Vill egentligen följa med, men kan man inte så kan man inte. får åka och hälsa på lina och rasmus nån annan gång :) hoppas anna kan följa med oxå då ;> vore roligt o festa med systrarna johansson i göteborg!=) sen kl halv 5 ska fredrik och jag på kalas, hans kusin jocke fyller 17. Så vi ska dit :) och sen blire fiol och sen mys med darl.
Annars på fredag ska vi till felix (min kusin) på 9 års kalas :) sen på söndag är det rep med BP som snart kanske gör skivdebut ;) ngn intresserad av att ha ett ex?
aja, nu ska jag fortsätta kolla på rainman med darl. Världens bästa film! :) I love it and I love Dustin Hoffman in it <3

seeeee you around.



Älskar dig hjärtat ♥
3 år och 5 månader idag
Grattis till oss darl!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0