Längtar!! :)

None

Åh, jag längtar tills på lördag, då vi ska till anna på inflyttningfest :) och sen se the kristet utseende på wickan!:) faaan, är så taggad :D

och på tal om band :) träffade erika i skolan idag =) hon har börjat på letälv nu. Hon vart jätteförvånad att jag satt där och kollade runt lite på letälv. Jag kan faktiskt säga att jag vart lika chockad o träffa henne där, som hon blev att träffa mig. Men hon o jag kom fram till att vi ska göra ngt me basic park så vi blir rika, så jag slipper läsa komvux och bli sjuksköterska =) inte mig emot! Jag charmar gärna hela världen med mina underbara personlighet ;) Ni som känner mig vet det underförstådda med underbar, ni som inte gör det däremot får ta reda på de :) jag kan bara säga att jag inte alltid är så underbar :P Fast ibland är jag nog de.. Jag  är nog det vid rätt tillfälle, eller vad tror ni?! :) men men.. BP skivan e nog snart hoppas jag :) åh, jag vill spela live. Om ni vet någon tillställning där det behövs live band , så kan ni ju säga till mig så =) för ställer upp :)

aja, nu ska jag sluta skryta, men jag älskar och spela me BP ! Det gör mig harmonisk :) remember that girls, we rock! <3

Pusssssssssissssss !!


Love you darling <3

 

Kommentarer
Postat av: elin

haha ojaa det kan vara lite svängningar i humöret må jag säga men underbar det är du i alla fall! :)<3

2008-09-27 @ 14:46:05
URL: http://tassel.blogg.se/blogg.se
Postat av: Bea

Svar till elin:

Tur att du förstår dig på svängningarna då när dom kmr ;p <3

2008-09-28 @ 21:17:25
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0