Long time ago



Längesen jag skrev nu faan! Dags o börja igen då:)

blir samma inlägg som på bdb, enjoy ;)

Min dag ska jag nu försöka sammanfatta. Hade precis skrivit en så jävla bra text, men den bara försvann. Jag tror säkert många undrar varför jag lagt ut en bild på BP, men förklaring kmr strax ;P måste berätta all the story lixom ;)
började iaf dan med att ha sovmorron, som man försov sig på ;/ dock blev inte Helen arg :) Tur! phu! satt o räkna matte en stund, men behöver som vanligt gå typ en kvart-tio minuter tidigare för att hinna gå till psykologin, men då va ju den såklart inställd! Empa och jag blev faktiskt lite sura ;p elr hur empa? vi kunde ju ha sluppit o typ vare i skolan så tidigt, elr iaf empa:P men men, ringde och väckte fredrik som hade jobbat natt iaf och hörde om han kunde hämta mig, men de ville han INTE så jag fick traska hela vägen hem ;P när jag väl kom hem käkade jag potatissallad & skinka:) mumma! sen mös ja med darl, diskade och la in lite nytvättad tvätt i garderoben =) sen skjussade Freddan upp mig till engelskan, som ja oxå va sen till :p haha! sena-dagen idag trorja:P iaf, så på engelskan så hade vi muntligt läxförhör, läsning av text o lite smått genomgång :) efter engelskan gick jag & Louise upp till bibblan, och lånade engelska böcker =) jag tog gonatt mr tom :D sen hämtade Freddan upp mig :) så tänkte vi åka till maxi i k-hamn, men hamnade på coop forum i kga istället :) samma affär typ, fast olika kedjor ;P Köpte litte nya filmer, massa mat, en present till min kusin felix o ett par nya höststövlar te mig ;) oh, me love!! ;D
sen när vi var klara skjussade Fredrik mig till mor & far, gosade lite me elliott och la mig i sängen och kollade på Heidi, en tecknad film jag lånat av elin :) Helt mysig är den=) Och mitt i filmen så ringer telefonen hos mor & far, stod "anonym" på nrpresentatören, så jag tänkte att de e säkert nån som vill sälja kallingar eller typ cancerfonden eller ngt, men snäll som jag är så svarar jag ju "Hej de är Bea". "Hej mitt namn är Ellinor Isaksson på karlskoga tidningen" sa de i andra änden ;P Och då tänkte ja att hur det än är så är mina föräldrar ganska stora sportprofiler inom karlskoga/degerfors bowling, så jag tänkte väl att dom ville ha en interjuv med dom.. "Jag hörde att du är med i tjejband i Åtorp" forsätter samtalet.. ja bara "Ja, det är jag" o så insåg jag att den här reporten ringde till mig för att göra en intevju om BP ;D fatta va skapligt häftigt! ;) så vi pratade på om allt från hur vi startade, hur många vi var, hur de gick med våran skiva till vilka låtar vi spelade osv. Och jag kan ju säga hur skapligt jävla stolt jag var över vårat proffsiga band när ja la på! ;D därför telefonterrade jag halva vänskapskretsen men men ;P elr iaf mamma, fredrik, elin & elin.. berättade för pappa face to face när han kom hem, och för jennifer på msn :D emma & erika lär få reda på de SNART! =)

Kisses / BC

Love my honey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0