Resebloggen uppdaterad!

None

Ja, nu är resedagboken uppdaterad med en alldeles utomordentlig historia om en supermysig semester:) ta gärna en titt och glöm inte kommentera =)


Måste oxå bara berätta att jag är så jävla bra på o köra bil! Övningskörde me min morbror Jimmy (ja han är en av mina handledare :P) idag, och jag körde te KP , för den som inte vet de, så ligger de halvvägs te Kga, så ja körde på stora vägen ;D faan va ja e bra !! har aldrig gjort de förrut :) körde även i samhället, och de gick oxå skitbra :) faan va roligt de va o köra bil me jimmy ! ska faan kö me han oftare ..

Pyssssssss !
 
/ B.

Älskar dig <3

btw ; de är trizesreseblogg.blogg.se  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0