Sjuker..



Ja, då var man hemma och va sjuker. Inte taggande precis, men känns som att jag är överglad att det är helg och jag kan kurera mig ordentligt. ska sova i min säng hemma hos mamma & pappa nu i helgen, för att Fredrik jobbar natt. Är så tråkigt och sova själv i lägenheten, så jag smiter upp till det gula istället. Har ju älsklings elliott där, så då blir allting mycket bättre.
Var iallafall med naturkunskapen ut i skogen och tog jordprover. Gick väl bra, men fick värsta ont  i huvudet och örat, så de var bästa att kila hemmåt när uppdraget var slutgjort och vi var tillbaka på skolans mark.
Ska snart gå och joina min älskling i sängen. Han är värsta sömntutan. Han bara sover och sover. Hehe, lilla sötisen. Mor och jag var i sveafallen igår, och faaen va skönt de var och va ute o gå litte. Tror de blir oftare nu framöver. Får dra me mig latmasken svanberg litte kanske ;)
dock blev det ingen bilkörning, får se om jag orkar göra det idag. Behöver komma ut och köra så mycket som möjligt så jag får de där jävla kortet nån gång! allting skulle bli så mycket lättare då. Jag skulle tillexempel kunna bli au pair i USA, och jag skulle kunna vara fyllechaffis på lördagkvällar. Men men.. vi får väl se vad framtiden har att erbjuda. Förhoppningsvis en stor alvedon o massa sömn !

På återseende !

Bea.

Älskar min Fredrik Svanberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0