Sugen på o skriva!

None

Ja, jag vart så himla sugen på o skriva när jag äntligen kommit in i de här igen :) faaan va taggad jag blev! Sitter hemma hos mamma & pappa o ska snart åka te lyan och hämta fiolen, o sen spela lite :) skoj skoj tkr jag ;D
Måste berätta att jag varit jätteduktig och övningskört idag oxå=) faan va bra de gick, fast ja va rädd hela tiden ;P hahahaha, körde på ställen och gjorde saker som jag aldrig tidigare gjort, kanske inte de bästa och börja med, men shit the same, gick ju bra iaf, och krocka inte hellet :) hihi.
Vad som händer ikväll vet jag inte :) film o sleeping trorja, är så jävla trött! Måste bara tala om att igår på kemilektionen fick jag H (som är den kemiska beteckningen för Väte, hydrogen, för den som vill verka smart) till att det var järn. Fråga mig inte hur, det bara blev så, och K som står för Kalium blev kväve. Ulla (kemiläraren) sa till mig att ibland kan man för mkt att det bara blir fel, och sen föreslog hon att jag skulle bekanta mig med kudden efter lektionen ;) tack, tänkte jag :) hade verkligen behövts, men då skulle jag ha biologi i en och en halv timme, taggat, NOT !

aja, time to run !

BC.

Love you darling None

Kommentarer
Postat av: Micka

Coolt !! en egen blogg...

2008-09-10 @ 19:09:44
Postat av: Bea

Jaa, tänkte att det var dags o börja blogga som alla andra :) fast jag har haft bloggen typ ett år, men varit dålig o skriva :P

2008-09-10 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0