Todagens! :)

None

Idag har det varit som vilken måndag som helst :) började med att kliva upp 10.10 (noga!!). Fast fredrik hade redan ringt och väckt mig kvart över nio för att han inte fattade att jag började tio i ett och inte åtta. svanberg, vad kan man säga ;) haha! Satte mig iaf vid datorn när jag vaknat. Checkade runt lite o bara softa. Hoppa sen in i duschen vid elva, kom ur den, klädde på mig och käkade brunch bestående av pepparsalami och potatissallad. Åh, me like! Satte mig ännu en gång vid datorn. Fast jag hann ringa mamma en snabbis o fråga om världens bästa bans sångerskas intervju var med i tidningen, och visst va den de! Bara att dom stavade Beatrice utan e på slutet. världens bästa band har även varit med på kanon.se och i Kristinehamns Posten! Värsta kändisarna nu ;) litte skoj för de! aja, pallrade iaf iväg till skolan vid 12.10. Tänkte att jag skulle hinna läsa texten som jag trodde var tills idag, fast den e tills på onsdag. Jag var iaf i tid, och det är ett gott tecken.
Efter engelskan så hämtade Louise upp mig och vi åkte te märtas och fikade. Värsta gott , me varm choklad och allt! :) åkte sedan till labb där jag skulle ha naturkunskap. Gjorde lite pH-mätningar av våra jordprover, och i början fick jag, johanna o anders en minst sagt felkalibrerad pHmeter ;p haha.. men det är sånt man får ta lärdom av.
kom hem och började fixa iordning mina papper i pärmen. Lax & Elin kom på besök, och vid 6 skjussade darl upp mig till mor och far där jag nu ska spendera natten. Hoppas myskotten Elliott kmr och sover hos mig. Det gillar jag! :) börjar halv 10 imorrn med matte, hoppas de går bra. Tkr faktiskt själv att det gör de i alla ämnen. Jag faktiskt gillar och gå komvux, men hade hellre läst sjuksköterskeprogrammet på Karlstads Universitet istället. Men vem vet, det kanske blir till våren? I hope so iaf:)
neh, nu ska jag krypa till kojs och kolla på dink. En av mina ny-gamla barnfilms favoritet =) Dink, Denver & Starla, de gillör vi!

haré !
BC.

Den enda som förlorar på grund av dina beslut är du själv !


Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0