Underbara Helg ;)

None

Jaa, denna helg har varit riktigt underbar ! Börjar med fredag , började kl 8.00 på morgon o hade naturkunskap en sväng :) var sedan tvungen och gå för o labba på kemin, och för mig & stina gick de jättebra ! Va först klara även fast vi va tvungen o göra om ;p skönt ! Hade sen biologi, studerade blommor. Och jag såg en bladlus föda barn, däni ! ;P lite häftigt faktiskt ;) mitt i lektionen kom Annis och hälsade på. Ja, ja visste att hon skulle komma =) var tvungen och gå lite tidigare från biologin, för att hinna upp till matten. Men vi träffa ju på Leif, så vi stod o prata me honom lite för länge iställe för och åka upp te matten. Men han tog iaf med sig ett schampoo och ett balsam hem ! Imponerande ! ;) men ett fick stå kvar som minne, så han inte glömde bort oss. Efter de åkte vi upp te letälv och hade matte. Gick väl bra, anna höll på me ngt så jävla tråkigt så ja orkade inte fatta! Men har iaf matteprov på fredag. Lycka till Bea !! efter matten åkte anna och jag hem till lyan och gjorde korv och mos, och det var så gott! Vi var så hungriga. Sen skjussade darl upp oss till mor & far, där vi annis tittade på slutet av The Black Dahlia, som jag redan sett (hon missade slutet), sen kolla vi på en film på när jag var liten. Haha, faan vad vi skratta! Enastående charmig var jag måste jag säga ;) haha. När den filmen var klar så skjussade mamma upp oss till anna där vi skulle hålla till den kvällen och käka tacos med mamma & pappa hellkvist. Och kvällen blev precis så där rolig som den alltid blir när man är hemma hos Hellkvist's och äter mat =) - Jag har fel kön! Jag kan säga att jag tränade skrattmusklerna riktigt riktigt riktigt ordentligt :) fick efterrätt och godis på de oxå. Så himla gott! Så snällt att jag får komma och äta hos dom.. men man vet ju aldrig hur mkt mat som finns kvar efter att jag varit där ;) efter maten och efterrätten, tog vi med oss godis ner och kollade på Starsky & Hutch :) cool och helt underbart rolig film som jag gillade skarpt ! efter det skjussade annis och hennes mamma hem mig. Och där hos oss befann sig lax, jack, elin & satta.. och vid elva drog Freddis, lax och elin till bosna. Jag fick ju följa me om jag vill men ja orka inte, var så trött.. Freddis kom nog hem vid tolv.
Lördagen började med att stiga upp vid 9.20 för Annis och jag skulle te kga och sätta sprätt på lite kosing , vilket vi är experter på ! Började på coop forum där vi köpte lite allt möjligt ;p sen drog vi vidare till stan där jag köpte dop-present te theodore, en present till alexandra och lite kläder till mig själv :) åkte sedan o vid 13.30 åkte Fred och jag upp till m&p för o hämta pappa för vi skulle på 7års kalas till alexandra :) väl där fick vi ju träffa all släkt plus lite annat folk. Var trevligt och åt riktigt goda muffins :) efter kalaset skjussade vi hem pappa och hämtade lite saker som skulle me till lägenheten. Och när jag kom hem slockna ja dirr. Och vaknade inte förrens halv 9. Faan va trött ja va när jag vakna. Kvällen och natten spenderade jag hos mamma & pappa för fredrik, lax & jack var på statt o spela black jack ;P även denna kväll fick jag förfrågan och haka på men jag ville inte de :p så beatrice åkesson clarelius har varit riktigt duktig och inte varit ute eller festat på 2 helger :) men man vet ju aldrig när dom vita helgerna tar slut ;P
måste bara berätta att anna ringde te mig i natt, elr aa vid 12 o hon säger: - Hej , vad gör du ? Är du vaken ? Såklart jag är vaken om jag svarar tänkte jag :p men med lite alkohol ikroppen är min alltid så beklokade vän inte så klok ! Men jag tkr om henne endå :) kollade iaf på dink och på min barndomsfilm igår oxå innan jag somnade =)
Och idag söndag blire nog en snabbvisit hos annis o krama henne hej då tills nästa ggn hon kommer back to dfs ! :) o sen blire rep me BP oxå ! de gillör vi ;)

aja, see you around !

Kisses and hugges !

// BC.

Älskar dig hjärtat !


Tack Annis för en trevlig helg <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du är vaken ! ;D

2008-09-21 @ 21:47:53
URL: http://anna13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0