Årets första grillning..

...står på schemat denna kväll Det var nån kompis till Anna som undrade om hon ville komma och grilla med några kompisar till henne, och då fråga Anna snällt om hon fick ta med sig en liten snäll kompis, och det fick hon ju, sen gick hon bort till den snälla kompisen och frågade om hon ville följa med. Och den snälla kompisen ville följa med, därför ska jag iväg på årets första grillning.
Anna & jag ska grilla dennis-korv, dom är godast! haha. För mig blir det iaf och dricka ramlösa till, dom andra vet jag inte vad dom har tänkt och förtära ;D Ska iaf bli kul och få träffa några av annas kompis. Hon har ju träffat några av mina, så då äre väl dags att jag träffar några av hennes! Vi kanske bli ett helt gäng med kompisar i slutändan :P

Pluggandet gick det väl sådär med. Pluggade 50 min, får se om jag orkar plugga lite till nu snart. Är bara så jävlans trött, fatter inte. Måste va för att jag gick upp så tidigt imorse ;) (halv 10).
Får ta igen pluggandet imorrn och plugga extra mycket då. Ibland önskar jag att jag hade jobb istället för och plugga, för då var man inte tvungen och läsa massa saker och komma ihåg o så där. Fast o andra sidan har man ju inte ett så soft arbetsschema när man jobbar som man har när man är student. Nej nej, dags och sluta klaga. Dags och börja göra sig iordning istället. Det är som vanligt med mig - mycket snack och liten verkstad. Ska bli ändring!

Tjing & godkväll!



Saknar min babe <3


Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Ja, detsamma :)

Nej det kan man nog inte, det är väldigt mkt. Ah ok, hoppas den går bra då! Vi har tenta den 5:e maj, så det är ett tag kvar iaf =)



kramkram, trevlig med grillning föresten!

Postat av: AK

Sv. Tack det samma :) Allt går finemang utom just engelskan och biologin... Men det gör inte så mycket, allt kan inte gå bra... Men det är ju bara spurten kvar nu i de flesta ämnen :)



2009-04-18 @ 21:56:58
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: EmNi

HOTDOGS Bea ;d.

2009-04-19 @ 15:26:15
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0