Bedtime story !

Ja, dags to go to bed ! Efter en helt jobbig dag kom jag på att jag kunde föra anteckningar medan jag läste i boken så jag slapp läsa den fler gånger.
Så i en halvtimme förde jag anteckningar. Duktiga Bea !

Annars i morse mördade jag ännu en förbannad imse vimse spindel som inte borde existera i min värld, tyvärr gör dom det på riktigt så det är en smäll jag får ta. Jag hoppas iallafall att dom inte kommer vara i min lägenhet något mer, för då kommer denna värld bli utan ett x antal spindlar, 'cause when I see those shiitholes I got no mercy !  Jag funderar på att skriva ett inlägg på engelska snart. Vore kul och se hur mkt fel jag gör.

Nej, nu ska jag kolla SATC .

Good night!


                           


GRATTIS TILL ÄLSKADE SÖTASTE BUBBS FREDRIK SOM KLARADE UPPSKRIVNINGEN TILL MOTORCYKELKÖRKORET !!!!
Darlin' you're simply the best ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0