Bloggsugen.

Bea är i bloggartagen! Duktigt BC. Idag är jag verkligen på hugget och har lust och skriva om massa saker. Dock har jag väl inte så jättemycket och berätta, för det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev, och det var väl 3 timmar sen eller nått ;P Nej, men det har inte hänt så mycket på sistone endå. Jag bara pluggar, är i skolan, äter och sover om dagarna. Mer orkar man inte med. Och festa det kan man ju glömma innan tenta. Förstår faktiskt inte hur dom som är på akademin på onsdagar hur dom orkar plugga. Jag själv orkar ju knappt plugga nånting, och jag gör ju inget annat. Jag är aldrig ute på krogen och så. Jag festar bara när det är eftertenta-firande. Okej, det är väl bra, och det räcker för mig. Festar väl om det firas något speciellt och så, men annars försöker jag hålla mig till efter tentan, för det känns som att all min energi behöver gå till att plugga. Det jag vill ha sagt är väl att jag beundrar dom som orkar göra fler saker än och plugga och kolla på film under läsperioderna! För det gör inte jag.
Det är det som är den stora förändringen mot gymnasiet. Jag får inte längre nån spontanidé att dra ut på krogen eller dylikt, för jag vet att min tid räcker inte till det.
Därför tycker jag det ska bli underbart skönt och få komma hem till degerfors och bara umgås med kompisar, mysfesta med dom bästa och såklart får träffa min snuttegull. Jag tycker helt enkelt att det ska bli skönt och få vara ledig och inte behöva tänka på att jag MÅSTE plugga! För dom orden följer mig vart jag en går nu, vad jag än gör har jag känslan "måste plugga, kan inte detta, måste plugga!" och det har man ju inte lust och ha.
Även om jag kommer börja plugga lite smått till omtentan i mikrobiologi är det ju inget jag måste plugga till nu. Jag kan ju ta itu med det senare, men det är alltid skönt och ha ett försprång.

Nej, nu ska jag kolla på Pokémon! Längtar hem till degerfors så mycket så jag vet inte vad jag ska göra. Åh, jag vill att de ska va tordag - NU!

Love /
                

Kommentarer
Postat av: EmNi

du tar dig inte tid till krogen, men du bara måste kolla på pokemon åhåhååkej ;)

2009-04-27 @ 19:19:09
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0