Born to be a hero.

Nu så börjar klockan närma sig godnatt-tid, men jag är pigg och bloggsugen, så det får bli ett inlägg såhär på kvällskvisten.
Dagen har varit bra, och jag har typ inte gjort mycket sen jag kom hem från skolan. Pluggade lite anteckningar, sen har jag kollat på några avsnitt av det var en gång, och sen har jag typ inte gjort mycket mer. Slumrade till en stund, men väcktes av att mor ringde. Har såklart pratat med skrutt idag också, han har varit i örebro och hämtat hem en ny och stor bokhylla till lyan. Jättefin var den! Får plats med massa gojs där. Ska ställa alla finglas där har jag tänkt, såsom vinglas och fredriks enda ölglas med homer på! Men får väl önska mig glas någon gång. Fast jag kan tala om redan nu för mina kära vänner att jag önskar mig alla barbapapa-familjen glas/muggar som finns på Partaj i Kga när jag fyller 20 år! Så nu kan ni ju börja spara så jag får hela kittet ;) nej då, skämt o sido, fast jag önskar mig faktiskt dom!
Av moder och fader och resterande släkt kommer jag nog önska mig pengar eller så, så jag o söt kan fara jorden runt eller nått annat kul.

Nej, nu försvann skrivlusten på 3 röda, men vi hörs säkert imorgon. Är ledig imorrn, men ska åka till skolan och plugga med Frajda. Lördag blire shopping och söndag äre tvättdag.

Love /
               


Kommentarer
Postat av: EmNi

antecknar "barbapappamuggar till Bea!" ;P.

2009-04-24 @ 18:05:23
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0