Duktiga Bea!



Ja, idag har jag varit himla duktig. Iallafall om man fråga mig! Jag har pluggat 3 timmar, tog en promenad och diskat. Är inte det duktigt?
Får se om jag orkar sätta mig och läsa lite mer, eller om det får vänta tills imorgon. Klockan börjar ju bli mycket, och det är skolan för mig imorrn, så de är kanske bättre och borsta gaddarna, byta till pyjamas och krypa till kojs och kolla en mysig film, eller se om det är något bra på tv.
Har iallafall insett att det är mycket och plugga till den här tentan (anatomi & fysiologi, 30 april), men förhoppningsvis så går det. Har ju varit duktig och började och plugga första veckan. Hoppas de ger resultat.
Men lite resultat har det faktiskt gett redan. Hade en av två duggor igår, och jag klarade den. Och det är bra. Våra duggor (småtest) är till för att vi ska se hur bra vi ligger till + att dom kan hjälpa till på tentan. Om man ligger på gränsen mellan E & F och har en eller helst två godkända duggor kan man får E iallafall, och nu när jag klarade en, så är jag ju ett steg närmare E i anatomi, och jag blir väldigt glad om jag får det. I förra gruppen (alltså andra halvan av vår klass) var det bara 65% som klarade sig, alltså lite över hälften, därför ska vi försöka och slå de i våran grupp. Så jag hoppas att jag är en av dom som klarar sig.
Mikrobiologin gick så dåligt som jag kände mig, så jag har fått mitt första underkänt, men jag kände ju att de gick dåligt så. Hade en dålig dag. Men jag fixar omtentan den 12 juni.
Och de va ganska många som inte klarade den.

Men så äre

(Btw, det här inlägget skrev jag igår, men mitt internet cpa så de blev inte utlagt förren idag!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

På våran första fysiologitenta var det 50% som kuggade, så då ligger ni bättre till =)

2009-04-17 @ 19:55:08
Postat av: EmNi

jag fattade ingenting om det där med E och grejer x).

2009-04-18 @ 14:30:15
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0