En varm, het, sommardag, aaaa, aaa-a..

... solen lyste och jag var glad, aaaa, aaa-a..

Idag är det sommar i Jönköping, and I love it! Dock har jag inte varit ute som man egentligen ska i detta väder, jag har suttit på hälsohögskolan på min lediga dag, i det fina vädret, och pluggat. Jag borde få en eloge för det! För jag är duktig. Tentan börjar närma sig, men just för tillfället känns det ganska okej med allt vad basala ganglier, corpus callosum och endo krina körtlar heter. Det är bra!
Ikväll blir det och kolla på så ska det låta med Äna, dock inget godis eftersom vi har söt-förbud fram till sommarn. Dock tänkte Anna hoppa av för en glass förrut, men hon tog sitt förnuft till fånga och svek inte mig. Good Anna! ;)

nej, ett kort inlägg blidde det idag. Saknar snutt och Degerfors, tur att jag är hemma där snart!

Hare bra,

Love / 
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0