Fyra dyra dagar kvar.

Fyra dagar kvar till tenta, och dom är dyrbara så in i helsike! Fast jag är så himlans trött, så jag orkar egentligen inte plugga, men litegranna får det allt bli. Vill ju klara den här tentan ju! Annars idag har jag bara slappat, stekte mig lite bacon till brunch, det var gott. Sen har det blivit en del det var en gång. Och nu snart ska jag börja plugga, sen klockan fyra har jag tvättid, så emellan tvättarna får jag väl slinka ner i min kära anatomibok igen.
Vädret är inte jättebra, men jag kan tänka mig att det är varmt, även om solen inte ligger på och gassar.

Nej, nu ska jag göra nått annat innan jag pluggar.

Love /
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0