Jag älskar våren!

Våren är underbar! Det är den tiden på året man blir kär och det är också här som solen börjar titta fram allt oftare. Det där med och bli kär har jag redan tagit tag i, våren 05, nu äre solen jag beundrar mest detta år. Solen har varit framme nästan varje dag, och det är så härligt och bara vara ute. Nu när anatomin är slut och psykologin börjar har vi ett väldigt luftigt schema, alltså vi har lite lektionslagd tid, så då kommer jag att plugga hemma + att jag kommer att gå ut och gå massa i det underbara vädret. Just nu ligger temperaturen på 12 grader, men frammåt eftermiddagen runt 15.00 kommer det att vara 20 grader i Jkpn, och 16 grader till kvällen. Är det inte underbart? Jag tycker iallafall att det är underbart. Och än så länge kommer det och vara underbart, tills allt smått äckligt blä börjar vakna till liv, då äre inte lika underbart längre, men jag kan härda, så länge dom inte är i närheten av mig, för då jävlar! haha.
I Degerfors stämmer vädret precis som här 12 grader, men det stod att det kändes som 10. Inte för att jag vet hur man verkligen kan känna skillnad på 2 grader, men men.. Frammåt eftermiddagen blir det bara 14 grader i Dfs, åh, vad skönt att jag befinner mig i Jkpn då! hihi. Men jag hoppas vädret är fint i Dfs när jag är där i helgen =)
Det ska iallafall blir 16 grader i dfs på torsdag när jag kommer hem, dock äre 20 här i Jönköping.

Oj, nu blev det mycket snack om väder och temperaturer, men det är bättre de än att jag gnäller på plugget ! Ska snart skynda till bussen så jag kan åka till skolan och plugga me Frida.

Hörs kanske senare!

Love /
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0