Jag orkar inte mer !

Det ska bli så jävla skönt när det här är över ! Jag ursäkta orden men pluggar arslet av mig, och jag hoppas fanimej att de ger resultat, annars vet jag inte vad jag gör. Hoppas i munksjön och stannar där tills jordens undergång eller något. Från att ha pluggat 1 timme dan innan på gymnasiet, har jag senaste veckan pluggat 3-8 timmar varje dag. VARJE JÄVLA DAG, även helgerna. Och endå sätter sig inte skit. Varför ska vi kunna de här för ?! Jag har ibland stor lust och bara lägga mig ner på golvet och tjuta som en bebis, för det är så påfrestande! Kan inte äta eller sova eller göra nånting utan och känna mig orolig eller panikslagen. Ni som läst anatomi & fysiologi på sjuksköterskeprogrammet vet säkerligen vad jag snackar om och kan kanske lida med mig ett tag !
Iallafall nästa vecka, torsdag 30 april, kl 11.20-12.20 ska Beatrice (jag) grillas tillsammans med 3 andra under vår muntatimme. Wish me luck and pray for me, please !


dags och plugga igen ! C U some time ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Jaha okej, men den 9 ska jag ha här hemma, har kompisar som kommer från karlstad då. Men vi får se den 2 där. men det är ju ett tag kvar kram

2009-04-21 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0