Kvällsmacka.

Stod nyss och gjorde i ordning 2 mackor till mig (sånna som inte är färdiggräddade, som man får grädda själv) som jag skulle ha med mig imorrn, men så såg dom så goda ut så jag vara bara tvungen och äta en. Hade skinka och gurka på, så himlans gott så jag tror jag dör! Och så va de ekologiskt odlat också till på köpet, så jag värnar lite om miljön! Fast egentligen så vare inte tänkt och bli så, men ica uppe vid oss har bara eko.

Nej, nu har jag druckit färdigt kaffet jag nyss kokat (och som blev alldeles misslyckat), så nu äre dags och dra sig tillbaka till pluggandet innan man lägger sig för natten.

See you later!

Love /
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0